Magic girl

Hej, kan ju säga att på tisdag om allt går som det ska så hämtar vi världens bästa ponny Maggie längtar så himla mycke skolkar från skolan då meeeen ah gör det för att få min fina häst hoppas nu hon går igenom besiktningen hoppashoppas nu men jag är helt säker på att allt kommer gå bra :D idag har allt som det brukar vara mamma jobba natt så då åkte vi andra till mormor och morfar och sen hem och äta och vid fyra åkte jag och mamma ut till lacky allt va som det bruka förutom att alla får är borta GILBERT är borta fattar ni GILBERT ÄR BORTA HAN SKA BLI MAT TILL HÖSTEN MIN GILBERT MIIIIIN GILBERT :'(
Men red en runa i skogen han var snäll sen red jag lite i pd han var mjuk och framåt när jag galoppera så bjöd han jag behövde inte skänkla på honom góa häst<33
Men imorgon åker jag och mamma ut till stallet och fixar iordning boxen:D
Puss hej mina fina <3

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3255018/images/2012/pic_203278176.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3255018/images/2012/pic_203278179.jpg" class="image">


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!