Love ya

Hej sorry för dålig uppdatering men har inte så mycke att skriva om när jag inte har häst men ah ska kolla på en häst på lördag tror jag:D jätte fin är hon :)
Nobless heter hon:*
Skulle rida tess idag men hon hade ont i ryggen så ah det blev inte så åkte dit och mocka prata med Lill ah mamma prata med Lill och myste lite med bästa gose tjejen puss på dig tessi:**
Imorgon så ska jag rida lacky ska nog rida ut med Marika :)
Skolan var så jävla lång idag usch för skola längtar så mycke till sommarlovet;)
Men med bästa tjejerna i skolan så går det utan er skulle jag inte klarat skolan jag älskar er och det vet ni :***<3333333
Men ska nog gå och lägga mig snart så pusspuss<3

Stackars mitt finger idag:(
Nobless på bilden<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!