Jag vill ha dig blessan

Hej, skolan var så himla tråkig idag och trög men med bästa vännen i skolan så går det väldigt bra pusspuss:*
Vi hade två läxförhör som gick skit dåligt asså fatta inget också har vi ett imorgon också fååår damp...
Jag vill ha blessan nu utan häst i en månad en MÅNAD på fredag saknar dig så mycke Larry du finns i allas hjärtan älskar dig så jävla mycke <3 usch tänk art jag har vart utan dig i en månad helt sjukt ju <333
Men nya hästar kommer och livet går vidare mitt hjärta kommer gå sunder många gånger innan jag får träffa dig igen men jag vet att du har det bra där du är på dom gröna ängarna med oliver<3
Oliver min allra första häst jag älskar dig så jävla mycke jag saknar dig så himla mycke det var typ2 årsen nu så längesen fast ändå så kort sen på 2 år så har mitt hjärta gått sönder 2 gånger jag är 14 år? Det borde inte få va så... Varför är inte min familj rik så jag kunde ha kvar er och ändå köpa en till häst att bara se er gjorde mig glad mina fina hästar ni va mitt allt mitt hjärta är så tomt utan er:'( ahja slut på ledsamheter nu:)
Var ju ute på brätte förut och kolla när min bästa vän hoppträna det gick bra tyckte jag allt han var lite tittig det såg ut som han titta ner på bommarna på marken men han är 21 år och är piggare än många hästar så himla sööt är han och Jessica var jätte duktig också du rider honom så sjukt bra ser riktigt proffsigt ut. Men plus så hörs vi imorgon:*<33
Vill säga grattis till min bästa vän Frida som ska köpa en vit d-ponny så fina ihop<33


Kommentarer
Micaela robertsson

Varje gång jag tänker att Larry är borta så börjar jag gråta på riktigt jag vet att det är din häst men det känns konstigt när du inte kommer med Larry som du alltid har gjort :'( jag hatar att alla djur ska bli sjuka :'( varför varför varför ?:'( <3xmiljarder

2012-05-15 22:18:19

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!