Bästa ni

Hej förlåt för dålig uppdatering men har inte haft tid för på morgonen så åkte vi till nuntorp och sen hem och äta fort för att åka upp till lacky han var jätte fin i pd och gick iform och lyssna på mig jätte bra fina lackypacky<3
Vi skritta ut i skogen som framskrittning:)
Han var typ rädd för allt och sen så mötte vi en älg blev fan livrädd men det brydde sig inte lacky om haha sööt men ett rådjur va livsfarlig sööötis<3
Sen vid 7 så åkte jag och Åsa till Jessica och sen kom Frida eve och Emma så cykla vi ner till kanalen för att grilla mysiiiigt måste göras om älskar er så jävla mycke det ska ni veta <33333
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra ta det lugnt tror jag men ni får ha det så bra så hörs vi imorgon pusspuss fina n<4


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!