oj

hej, nu var det ett tagsen jag blogga men har inte tid/ork men larry är skadad så jag har inte orkat blogga men ah :( idag så var det ju skola sluta ju 2 så det gick bra ikväll ska jag hoppträna på nimo min mosters häst 163 cm äe han haha var typ 1 årsen jag red honom men det ska nog gå bra ;) imorgon är det ju freda göttgött och min fina vän jessica fyller år imorgon :D så då blir det en överraskning på kvällen ska bli hur kul som hälst med mina fina vänner :D så ska väll en vetrinär komma och kolla på larry imorgon hoppas du blir frisk hjärtat <3 hela veckan har vart bra med min fina vänner puss emelie<3image description så snygga dööör<3hoppträning med nimo<3snälla hjärtat bli frisk <33

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!