åh blir så trött

hej, fick gå hem från skolan idag jag fick magsjuka blir så glad -.- men ör bättre nu;) min bästa vän fyller ju år idag 14 år grattis :D<33 igår så hoppträna jag nimo gick bra hoppa 1 m han tog ett jätte hopp men stt kvar iallafall jätte nöjd men var jätte nervös haha ;) vi hoppa mycket kompinationer och sånt men är jätte nöjd :D läste min fina älsklings blogg förut blir så glad du ska veta att jag älskar dig mest av allt men det vet du ju :**<3xmiljardersmiljard <33 fick även träffa henne igår på hoppträningen bästa du älskar dig <3:*xmiljarder puss emelie<3hej,har ju inte bloggat på ett tag men jag har inte tid kommer nog inte blogga på hela veckan men har inte tid:(  idag har det vart  fina mican<3fina larry bus<3lite fail bild men det var ett konstigt hopp<3söta du bilder sen herjunga ;)<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!