Ojojoj

Haha hej har faktiskt glömt bort att kg har en blogg men ska bli bättre det lovar jag:* idag så var jag inte ute hos min fina flicka men var uppe hos lucky och red igenom dressyr programmet typ hundra gånger? Haha men han var super fin härligt att rida då:D
På lördag så är det ju klubbdressyr på brätte som jag ska vara med på med luckypacky får väll se hur det går men går nog bra? Hoppas jag;)
Imorgon ska jag nog rida ut en sväng sen lite i pd blir nog lite bommar och sånt så hon får lyfta på bena men det går nog bra med min lilla maggie<333
Men vi hörs nog sen eller imorgon<3
Älskar dig min fina ponny<33


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!