Larry Lad

Tänkte berätta lite om Larry<3 Allt började att jag hade fått dom c-ponny oliver när dom skulle sälja Larry så fick dom inte sålt honom så dom ringde oss och fråga om vi ville prova honom och visste det ville jag så vi åkte dit och blev helt såld i honom han var en av dom goaste ponnyerna jag hade ridit så vi fick ha honom ett halv år innan vi bestrider oss för att köpa honom! Men det halv året varder bästa så jag ville ha honom men då var jag tvungen att ta världens svåraste beslut men jag kände att det var bäst för oss båda men svår det va det jag grät säkert i flera månader efter du försvann ur mitt liv! Men jag skulle få det mycke roligare och det fick jag. Allt gick så fort för fort sen var det dags att starta min sista tävling om jag bara visste det så skulle jag njuta men jag var mest ledsen över att han inte ville..men vi åkte ju till Husaby vi trodde inte det va nått inte mina vänner heller! Men det va mycke värre jag någonsin hade trott inte visste jag att det va sista dag med min fina prins men det va det<3 det va den värsta dagen i mitt liv jag kommer alltid älska dig hjärtat<3 jag saknar dig så in i helvet i bland när jag rider Maggie så låtsas jag att det är jag när jag hade dig var jag den lyckligaste tjejen i världen! När du försvann satt jag i transporten och grät mitt fin hjärta<333 Bilder kommer berättar om varje bild i ett inlägg;)<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!