Home

Hej,nu är jag hemma:(en skönt att få sova ut:) veckan har varit grym första dagen red vi dressyr mest på vår sits;) och sen på eftermiddagen blev det hoppning studs och kombinationer och lite sånt:) Tisdag:dressyr markarbete gick bra hon var fin hoppning gick bra blev några stopp men jag red slarvigt och konstigt där det blev lite stop;) Onsdag:uteritt med bad hon gick i:D jätte kul men sen sp typ fastna hon i sanden så då satte hon sig ner jag var inte beredd på det sp jag typ ramla av eller jag hoppa av för blev så rädd att hon skulle välta och få henne över mig i vattnet men annars gick det jätte bra:D Torsdag:rida dressyr programmen gick bra i början sen typ börja hon bocka och studsa för hon blev så stressad så det gick inte så bra:( hoppningen hoppa vi titthindet gick faktiskt riktigt bra det trodde jag inte några stop men ändå:) Fredag: då hade vi uppvisning red dressyrpogrammen på morgonen det gick bra men fick väldigt dåligt % men skitsamma;) hoppningen gick superbra hoppa 80-90 eftersom det va första gången i 80 gick det jätte bra hon dubbelnolla:D i 90 gick allt också jätte bra fick ett stop men lita på henne att Jon skulle hoppa så då sluta jag rida henne och det har jag kommit på att man måste rida henne så helt mitt fel;) men är så himla nöjd eftersom det har gått dåligt på träningarna:D men nu ska jag sova innan jag somnar med mobilen i handen puss hej:*<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!