the time

Hej,ligger i sängen och har nyss kollat på mammor och minimodeller ah inte det bästa pogramet nu vet jag inte vad jag ska kolla på ska se om det är något bra på tven annars kanske jag går och lägger mig;) idag var det skola den var helt okej efter skolan så åkte jag hem och åt sen körde mamma ut mig och Jennifer ah mamma var med en stund mocka och så för det är tråkigt hehe:) vi skrittade i pd men det blev styltor och det är ju inte kramsnö så ah men det satt stenhårt så jag skulle slå med en hammare på den styltan men det sa inte Larry blir så irriterad på honom när han inte lyssnar på mig ahja han är ju som men annars va han jätte duktig lyssna på mig gick iform osv...imorgon blir det ut till brätte och kolla på hpppträningarna där Jessica ska träna för Pär-ola (Pelle) ska bli kul att se när hon tränar:D näh det va inget kul på tven så ska nog sova nu tror jag puss/Emelie

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!