stallet

Hej,idag var det en okej skoldag som den brukar va roligt att träffa dom bästa:) efter skolan tog jag bussen med Åsa hem:) sen skynda jag hem åt lite snabbt sen ut till stallet med mamma mysigt<3 red i pd han var helt underbar är han bara älskar honom liten dressyr ponny fast nae mer hopp ponny men jag ska nog tävla lite dressyr roligt om han går i form då är det roligast men ahja:) imorgon i skolan är det ingen rolig dag gympa inte alls kul men bara att jobba på sen har vi ju spanska förhör och jag fattar ingenting för har typ läst det två gånger ahja får försöka så gott jag kan:) Larry får vila imorgon blir väll att åka och gosa med honom:) plutten som Lill kallar honom men jag kallar honom Pelle mamma också kallar honom det så go är han bara älskar honom jag ska köpa honom har jag bestämt:D puss/Emelie

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!