sorry

Hej, ledsen för dålig uppdadening men har inte hunnit:( Idag så red jag ut med jennifer vi hade kul som vanligt men lite mycke styltor på hästarna tyvärr menmen larry var snäll som vanligt gick bara där och lyssna jätte bra:D imorgon är det ju skola inte alls kul-.- men så är det:) ska ju bli roligt att träffa kompisarna har saknat dom nu:) imorgon ska jag nog skritta ut med jennifer bort till sjöstad och tillbaks och lite i pd:) hedern jag har har jessica gjort tack så mycke jessicabrownmontin.blogg.se tror jag den stavas annars hittar ni den under detta inlägg:) på tisdag ska jag med till brätte där ska också jessica träna med sin ponny så det ska bli kul att se:D vi hörs imorgon puss/emelie

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!