JESSICA HERE


me and my star

hej på er emelies bloggläsare!
jag har fixat i hennes blogg lite, hoppas hon och ni tycker om den!
på bilden ovanför hittar ni en bild på mig och mina underbara ponny starlight.
jag har två små ponnysar, lillan och starlight.
lillan är en c-ponny som är 10 år och hoppar som en ängel.
starlight är en d-ponny och är 21 år och är en underbar tävlings kompis!
jag tränar och tävlar med mina ponnysar.
om ni vill veta mer om mig följ gärna min blogg som ni hittar här!
ha en bra kväll fina ni!

Kommentarer
carro - hhejc - foto

det måste stå att står för bilden!

2012-01-17 21:12:26
URL: http://hhejc.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!