23:22

Hej,jag vet att jag inte har bloggat men jag har inte haft tid kom hem igår när kl va typ 9 halv 10 så hade ingen lust att blogga då:) nu bloggar jag från mobilen så kan inte lägga upp en bild imorgon så ska jsg blogga från datorn och då blir det bilder ;) ah igår va det ju hoppträning gick jätte bra hoppa iallafall lite högt så det va kul han gick verkligen jätte bra tveka typ två gånger eller nått så jag är jätte nöjd idag fick Larry vila så borsta och så han är ju för gosig älskar dig Larry bus:') imorgon blir det att rida både Otto och Larry ;) ah nu ska jag kolla klart på någon film puss/Emelie

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!