sorry

hej, imåndas så skoddes larry så han vila och mamma tog hand om larry :) tisdas red jag ut med min björk (jennifer) och sen red  vi i pd gjorde mycket att han skulle gå kvar i form när jag skulle börja trava och sakta v till skritt osv..tillslut gick han med på det och arbeta med ryggen det sista fick han galppera av sig det tyckte han var skönt haha han är så söt när jag ger långa tyglar sen han slappnar av hela han :') idag red jag ut med björk och emelie vi skritta till sjösta och tillbak sen red vi i pd gjorde samma sak idag och det gick bra han lyssna men han arbeta inte med ryggen utan bara böjde på huvet typ.. men tror han har lite ont i hoven för han tog kortare steg på höger sida :( puss emelieimage description

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!