godmorgon

Hej, vet att jag skulle blogga men har inte orkat har ju inte mått så bra men ah nu mår jag bättre blir väll skola imorgon tror jag ska völl bli roligt och träffa kompisarna nu det var ett tag sen saknar dom men fick reda på att eve,jessica,carro och elin också var sjuka igår, vet inte om dom är det nu men igår iallafal;) jag har ingen aning om varför jag vakna nu typ åtta vakna jag skulle allt vela sova en stund till-.- idag ska jag på utvecklingssamtal inte kul kommer få skäll utav mamma och pappa vet inte om jag ska blogga ikväll men gör det imorgon... saknar min prins så det gör ont ska nog åka med ut skulle ju ha haft hoppträning idag men orkar inte det så jag tar utvecklingssamtalet istället :( mamma tyckte inte jag var riktigt frisk för det än :( ni får ha en bra dag så hörs vi imorgon eller i kväll :) puss emelie<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!