Fredag

Hej, kollar på något pogram fattar inte vad den handlar om haha... idag var jag i stallet och red på beget hur mysigt som hälst fint väder och alt mamma gick med mig upp tycker inte om att rida på berget för det finns ju älgar jätte rädd för dom :( men imorgon får jag gå upp själv om inte jennifer ska med :) när jag kom hem blev det pizza gottgott:) igår var jag i göteborgs horse show jätte roligt hitta en ursnygg väst och två skin handskar och två godispåsar till larry då blev han glad det var lite mer sakr :D imorgon åker jag til bästaste frida efter stallet :D hennes blogg heter ffridapettersson.devote.se kolla jätte bra blogg håller tummarna för dig nu frida pöss<33 puss emelie

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!