Vet att jag kan lita på dig hjärtat dig har jag alltid när något är svårt :*

Hej, glömde ju bild förut ahja;)
Var ju ute i stallet gick ut och gick med honom hade jätte mysigt han är så gó min lilla häst men var väll ute ca 1 timme även fast att jag bara gick runt slalom baken men han fick stå och äta gräs typ en halv timma också tog det en 15 minuter tills vi kom dit fina Larry jag älskar fig över allt annat det vet du:*
Skolan idag var som den brukar va tråkig fast har man dom vännerna jag har så är det bara vissa lektioner som är tråkiga annars pratar vi ju;) så då är det ju inte tråkigt:)
Imorgon så ska jag ta sprutan mot livmoderhalscancer usch hatar sprutor fast det är värt att ta;)
Sen åker jag direkt till skolan där är det dans så kg får skynda mig väldigt mycke menmen;)
ni får ha det så bra;)
Jo förresten så håller Jessica på att byta design åt mig tack :**<3
Min fina ponny fina du du finns alltid för mig hjärtat:**<33
Jävla blogg.se som inte vill ladda upp bilden åhh-.-


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!