Titanic eller hur det nu stavas fick lite järnsläpp hehe;)

Hejsan hoppsan,
Har precis kollat på titanic där nere men jag är trött så ska nog sova nu;)
Min dag har vart bra köpte ett par whitaker ridbyxor snygga svarta med röda summar skit snygga sen köpte jag ridstövlar snånna som jag hade men mina är ju sönder men dom var billigast ;)
Efter trehästar så åkte vi till Ikea inte lika kul fy vad uttråkad jag var höll på att dö seriöst så himla tråkigt är det på Ikea iallafall just nu har väll tyckt det har vart helt okej att vara där men jag vet inte varför jag tyckte det va så tråkigt ahja:)
Sen åkte jag ut till stallet där vänta världens lermonster, red ut med Emelie mysigtmysigt hon är lite rolig asså hon är ju inget blyg eller så så hon gick fram till några helt okända människor och fråga om vatten det skulle jag aldrig gjort söt:* men där var visst hennes tekenspråks lärare hennes son fyllde 9 år grattis till dig :)
Men det har vart en jätte mysig dag men vi hörsimorgon mina fina❤❤
xoxo




Vill ha den ponnyn:**


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!