sjuk... eller ah typ...

hej,fick gå hem från skolan igår för jag fick migrän eller hur det nu stavas;) så är hemma idag inte kul men ahja missa ett prov idag så ska se om jag kan göra det imorgon :) nu har jag ju inte bloggat på ett tag men har inte haft tid det är fullt upp med hästar läxor och massa sånt. imorgon är det exakt 1 vecka kvar tills jag fyller 14 år :D längtar kan jag säga så mamma och  pappa är ute på överby och handlar presenter till mig idag nu när båda är lediga och allt :Dhaha hoppas jag får allt jag önskar mig nu ;)
Nu har ju anna wessman lägren kommit ut så jag ska anmäla mig  i kväll och mican är redan anmäld också ska frida också anmäla sig tror jag ;) ska bli så sjukt kul älskar att vara där med min fina häst och alla vänner vi har så himla kul asså älskar't<33
i fredags så var jag med mina fina vännerhemma hos eve där sov vi eller ah vi skulle sova haha men vi hade sjukt mysigt jag och jessica,frida,eve och emma fast hon sov mäst älskar er bara så ni vet vad som än händer så älskar jag er :**<33
sen åkte jag till brätte med min kusin som skulle rida hon red fille jätte duktiga va dom sen åkte jag ju såklart ut till min fina prins red ut på kyrkstigen var jätte mysigt <3
näh nu ska jag inte trötta ut er med sånna hära tråkiga inlägg vi hörs i morgon:)
puuss emelie<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!