Onsdag

Hej, kollar på tv nu, var ju i stallet förut var jätte tomt men det gick faktiskt väldigt bra som tur va;)
Red Tessan hon var jätte konstig ville inte gå i form och ville inte trava men släppte på tyglarna så hon gick trav själv och då trampa hon på jätte bra och det sista gick hon lite bättre i form;)
Skolan idag var okej lång dag gick ju till 4 men fick helt okej imorgon skulle jag ha slutat 2 men vi ska öva på alla danser i hela klassen så jag går till 3 men det går bra har ju ändå inget att göra men mamma ska ringa på en ponny imorgon millow heter han ska visa en bild ;)
Det va ju 50 % rea på bikbok ah för dom som har den appen så jag ville dit men skulle ju rida och det bar ju ett tag sen så det var bara kul iallafall i helgen ska jag nog sova över hos mican hoppas det :D
Men ha det så bra och dröm sött puss Emelie<3


Mina fina på engelska lektionen haha sötisar älskar er nått enormt:*


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!