lite om mitt liv

hejsan igen, hade tänkt att berätta lite om mitt liv :)

Jag heter ju emelie östh och är 13 men fyller 14 den 11 april jag har en ponny larry lad irlensk import och kom till sverige när han var 2 år tror jag han är12 men fyller 13 den 1 juni:) jag och han har inte gjort så mycke tillsammans eftersom han inte vill hoppa så kan jag inte tävla höga klasser som jag vill -.- men jag älskar honom jag har ägt honom sen jag var 11 år <3 han har då haft en hovböld över hela förra sommarn. han har pålagringar på båda frambena devillsäga att han har en skada som kan göra honom halt när som hälst:(
jag går i 7D på vänerparken i dans profil inte kul vi har dansat ballet nu i 1 år typ men annars gillar jag klassen :D<3
först gick jag på granås skolan från 0-6:an saknar dom åren menmen...
jag bor i vargön där har jag bott sen jag var liten/föddes :)
mina bästa vänner är nog jessica,frida,eve,åsa,emma,hanna och mican:)
hoppas att vi är bästa vänner hanna:**fina jessica<3
fina emmis<3
fina frida<3 frida gick inte att spara bilder från devote så fick ta en från jessicas blogg.<3
fina eve och jessica hoppas det inte gör något ni var ju lite mindre men ah jätte söta<3
fina åsa<3 lite liten bild men fanns ingen annan<3
gick ju inte att ta någon bild från devote men en bild på hanna så fin är du tjejen<3
fina mican<3 och fina larry<3 så stolt fotograf haha bäst på att fota bilden är från mican iphone<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!