L O V

hejsan, sitter i sängen och inte gör nått hehe.
kom hem för en stundsen har ju hopptränat, det gick ju sådär han stanna en gång men jag red han typ inte ända fram till hindret så ah då stanna så fick så ont i armen men det gicköver sen;) sen hoppa han allt men tveka på typa alla hinder så trött blir jag på han asså orkar inte, han hoppar as sakta men hur mycke jag driver smackar lägger till spöt så går det inte han är ju helt hopplös och ändå hoppa jag inte högt idag-.-
men i morgon så ska jag ju på träningstävling på brätte ska hoppa 80-90 får väll se hur det går när han gjorde som han gjorde idag, men det är bara att va positiv!;)
Idag i skolan gick vi till 2 härligt att sluta så tidigt och sen ha påsklov:D
skulle bloggat igår men då så dog dartorn när jag skrev inlägget så strunta i det då ;)
red i padocken igår gjorde mycke framdelsvändningar och sånt och tillslut så gick han jätte fint i form:D så var jätte nöjd fast galoppen gick det sämre i haha han gick som en pinne han lossna inte alls idag haha typiskt han jaja...
fick reda på en överaskningen för mig och frida på torsdag är det men jag berättar det då ;) näh nu ska jag inte tråka ut er för mycke vi hörs<3
puss emelie ph;emma

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!