i miss you so much

hejsan mina fina, orka inte blogga igår eller iförgår ah haha;) men det har inte hänt så myck mer än att jag ska åka och provrida en ponny jätte söt men inte så fin det är något som är fel men jag ska jag inte köpa honom utan bara lånan för larry är ju så konstig så då kommer larry att få vila i några månader eller vi vet inte men vi är helt säker på det för vi läste på husabys sida ooch då beskrev dom det som larry är ah och det stog att dom skulle vila men mamma ska ringa imorgon så vi får en tid och kolla han;)
Jag har blivirt jätte förskyld så jag mår inte så bra hade jätte ont i magen imorses men nu är det bättre jag skulle egentligien provrida lucky idag men ahja det blir ju på fredag ska bli jätte kul :D<3 Puss emelie

Lacky luke <3 så söt<333

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!