112

Hej, sitter och kollar på 112 på liv och död ucsh va en liten kille som hade krockat med ett träd när han åkte skidor :( ser jätte läskigt ut ahja ;)
Idag var det ju skola men var helt okej gick ju i skolan till 12 :D
Sen åkte jag och mina fina vänner till över by där åt vi på briggen och gick i massa affärer mysig efter en stund så fika tog en slash eller hu det nu stavas;)
Fick med mig ett skal hem ett rosa fint;)
Sen åkte jag väll hem vi halv 5 tror jag då åt jag lite sen åkte jag ut till stallet och red runt slalombacken med Filippa och lite i padocken han har jätte korta steg och ville inte öka galoppen och han var inte sig själv stackarn om han har ont men vi åker ju till Husaby på fredag :)
Så vi får se ;)
Men jag ska nog ta det lugnt och inte rida så mycke;)
Det har vart en jätte mysig dag tack för dagen tjejor älskar er nått enormt:**❤


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!